Bascheti – 25 Ron + taxe postale platite

Ok …. deci i’am luat de pe miniprix.ro la pretul de 19 lei..dar imi sunt mari 😦 marimea 40 …. ii vand mai departe cu 25 ron plus taxele postale platite.  Sunt super draguti :X

1 comentariu (+add yours?)

  1. ringsandthings
    Mar 15, 2010 @ 20:41:03

    Buna
    Scuze pt intarziere, te-am adaugat si eu
    Momentan nu prea am timp sa ma ocup de blog, deci nu vor aparea produse noi prea curand. Dar cand postez o fusta cu 80 cm in talie, te anunt :))

    Rings and Things

    Răspunde

Lasă un răspuns

